13.07.2021 / 12:56
StoryEditor

Lidl wzmacnia bezpieczeństwo płatnością kartą

Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Detalista wdrożył we wszystkich swoich sklepach rozwiązanie płatnicze zgodne ze standardem P2PE, gwarantującym najwyższy, światowy poziom bezpieczeństwa płatności kartą. Dane karty płatniczej są szyfrowane specjalnym kluczem już w chwili ich odczytu na urządzeniu płatniczym – terminalu lub PIN Padzie.

Rozwiązanie stworzone według standardu P2PE (Point-to-Point Encryption) gwarantuje najwyższy poziom ochrony danych kart płatniczych używanych przez klientów podczas płatności be...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 18:51
StoryEditor
Właściciel Stokrotki wydziela biznes detaliczny w Polsce, Szwecji i Bułgarii do nowej spółki. Dlaczego to robi?

Grupa inwestycyjna Vilniaus Prekyba przeprowadza restrukturyzacje biznesu, która będzie polegała m.in. na wydzieleniu Stokrotki i dwóch innych spółek detalicznych do oddzielnego podmiotu, częścią tego planu jest na wcześniejszy wykup obligacji za 260 mln euro. Jednocześnie firma przeprowadza szeroka wymianę kadr w kilku spółkach Maxima Grupe.

Rytualne tsunami personalne w Grupie Maxima

W związku z głęboka restrukturyzacją całej grupy inwestycyjnej Vilniaus Prekyba, do której należy Maxima Grupe, ogłoszono istotne zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 11:14
StoryEditor
Polski król kabanosów zaleje rynek nowościami. Tarczyński rusza na podbój nowych rynków
Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu w firmie Tarczyński

Tarczyński, lider rynku kabanosów i parówek, wchodzi do Szwecji i Rumunii oraz prezentuje nowe produkty – Salami Snack i kiełbaski bez osłonki. Marka przyspiesza zagraniczną ekspansję, umacniając pozycję polskiego lidera wśród europejskich producentów przekąsek mięsnych.

Tarczyński wejdzie do Szwecji i Rumunii

Grupa Tarczyński, lider polskiego rynku kabanosów i parówek, nie zwalnia tempa. Firma, znana z innowacyjności i odwagi w działaniu, roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 22:47