11.07.2016/12:43

Lidl z największą obniżką cen pojedynczych produktów w swojej historii

Sieć Lidl startuje z nową akcją promocyjną w Polsce - jej hasło przewodnie to "Codziennie inny najtańszy produkt w historii Lidla". Codziennie od poniedziałku do soboty, począwszy od 11 lipca, jeden produkt w dyskontowej sieci sprzedawany będzie w cenie "jakiej wcześniej nigdy nie było" - zapewnia sieć.

Pierwszego dnia obowiązywania akcji, czyli w poniedziałek 11 lipca, przecenionym produktem będą jabłka. Ich kilogram kosztować będzie 99 groszy, co oznacza obniżkę ceny o 60 proc. (podstawowa cena to 2,49 zł). Klient podczas jednych zakupów może kupić maksymalnie 5 kg jabłek. Lidl zamierza informować o każdym kolejnym produkcie objętym promocją z dziennym wyprzedzeniem.

Przypomnijmy, od kwietnia br. Lidl prowadzi szeroką kampanię promocyjną obniżając ceny różnych produktów. Początkowo w ofercie sklepu znalazło się ponad 100 produktów – każdy w cenie 2 zł. Kolejna promocja, która wystartowała pod koniec maja, objęła blisko 100 produktów, z takich kategorii jak m.in. pieczywo, napoje, jogurty czy lody. Towary objęte promocją kosztowały 1 zł. Pod koniec czerwca Lidl wprowadził kolejną promocję, która tym razem dotyczyła ponad 50 produktów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.