10.11.2016/12:07

Lidl zakończył promocję, która pozwalała na "darmowe zakupy". Ale czy zrobił to legalnie?

Sieć Lidl wycofała się z promocji "Sprytnie i tanio" po tym, jak wielu klientów z całej Polski wykorzystując lukę w regulaminie robiło zakupy w praktyce za darmo. Lidl z promocji wycofał się jednak z dnia na dzień, mimo iż w regulaminie zapisany był obowiązek informowania o zmianach zasad promocji z 7-dniowym wyprzedzeniem - donosi gazeta.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • MM 14.11.2016

    Słyszałam, że ta akcja była przeprowadzana w wielu krajach. Ciekawi mnie czy tylko w Polsce są takie wyniki tej akcji.... Może ktoś, coś słyszał...? W każdym razie - wstyd!

  • Beengood_bee 10.11.2016

    @Beata - kto kupuje produkty marki Tesco? Zmienili opakowania na ładniejsze ale to nadal to samo fuj co dawniej. Jak widać klienci rozpoznali lepsze w Lidlu.

  • Beata 10.11.2016

    Cebulaki rzuciły się na zakupy.
    Tesco "gwarancję satysfakcji" (podobna akcja) wprowadził wiele lat temu i do dzisiaj nie miał takich problemów. A przynajmniej nic o nim nie slyszałam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.