10.11.2016/12:07

Lidl zakończył promocję, która pozwalała na "darmowe zakupy". Ale czy zrobił to legalnie?

Sieć Lidl wycofała się z promocji "Sprytnie i tanio" po tym, jak wielu klientów z całej Polski wykorzystując lukę w regulaminie robiło zakupy w praktyce za darmo. Lidl z promocji wycofał się jednak z dnia na dzień, mimo iż w regulaminie zapisany był obowiązek informowania o zmianach zasad promocji z 7-dniowym wyprzedzeniem - donosi gazeta.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • MM 14.11.2016

    Słyszałam, że ta akcja była przeprowadzana w wielu krajach. Ciekawi mnie czy tylko w Polsce są takie wyniki tej akcji.... Może ktoś, coś słyszał...? W każdym razie - wstyd!

  • Beengood_bee 10.11.2016

    @Beata - kto kupuje produkty marki Tesco? Zmienili opakowania na ładniejsze ale to nadal to samo fuj co dawniej. Jak widać klienci rozpoznali lepsze w Lidlu.

  • Beata 10.11.2016

    Cebulaki rzuciły się na zakupy.
    Tesco "gwarancję satysfakcji" (podobna akcja) wprowadził wiele lat temu i do dzisiaj nie miał takich problemów. A przynajmniej nic o nim nie slyszałam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.