09.05.2022 / 10:30
StoryEditor

Lidl "zhejtowany" na 20-te urodziny. Internauci zarzucają sieci... wykorzystanie w reklamie barw ukraińskiej flagi

Lidl (fot. Damian Lugowski / Shutterstock)
Reklama Lidla na Facebooku przysporzyła sporo pracy działowi odpisującemu na komentarze internautów. Dlaczego spot promocyjny na 20-ecie sieci dyskontów wywołał tyle kontrowersji?

O tym, jak wygląda flaga Ukrainy, wiedzą już wszyscy. Nawet, jeśli ktoś nie pamiętał barw naszych wschodnich sąsiadów, po ataku Rosji na Ukrainę na pewno sobie przypomniał. Pros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 15:36
StoryEditor
Unilever z mocnym startem 2025 roku. Które segmenty napędzają wzrost?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Unilever rozpoczął rok 2025 z wyraźnym sygnałem stabilności i odporności na zmieniające się warunki rynkowe. Wyniki finansowe za pierwszy kwartał pokazują wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach. Które marki i kategorie stoją za tymi wynikami i co może czekać koncern w kolejnych miesiącach?

Unilever ogłosił, że osiągnął 3 proc. wzrost sprzedaży bazowej w pierwszym kwartale 2025 roku. Wzrost sprzedaży był wspierany przez innowacje oraz pozycjonowanie marek premium. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 10:53
StoryEditor
InPost wprowadza rewolucję w Wielkiej Brytanii. Nawiązuje współpracę z Asos
InPost w Wielkiej Brytanii wydaje się nie do zatrzymania. Właśnie podpisał kolejną umowę (fot. InPost)

Grupa InPost podpisała partnerstwo z Asos – czołowym brytyjskim sprzedawcą modowym online. Ta umowa wprowadza pierwszą w Wielkiej Brytanii usługę dostawy do punktów OOH na następny dzień.

Obecnie InPost ma największą sieć maszyn Paczkomat oraz punktów PUDO w Zjednoczony Królestwie, która liczy 12 800 punktów.

– To partnerstwo zmienia zasady gry dla dostaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 12:42