09.02.2020/08:45

Lodówkomaty InPostu kończą współpracę z Szopi.pl. Nowymi partnerami ZM Janas i Batida

Projekt lodówkomatów InPostu ma dwóch nowych partnerów: Zakłady Mięsne Janas oraz firmę cukierniczo-cateringową Batida. Zakończona została natomiast współpraca z działającą na rynku e-grocery platformą Szopi.pl.

Tym samym urządzenia przystosowane do przechowywania chłodzonej żywności mają obecnie pięciu partnerów. Oprócz Janasa i Batidy, są nimi również: Tłocznia Chocznia (produkcja i sprzedaż soków) oraz cateringowe spółki Projekt Karma oraz Fitness Catering.

InPost posiada aktualnie sieć 50 lodówkomatów, spośród których 35 maszyn umiejscowionych jest w aglomeracji warszawskiej, a 15 w Krakowie i okolicach. Jednak na 50 urządzeń chłodniczych, 11 oznaczonych jest na ten moment jako "lodówkomaty nieaktywne".

Przypomnijmy, że główny - a w zasadzie jedyny - konkurent lodówkomatów na rynku polskim, Coolomat, w ubiegłym roku wypowiedział umowy partnerom (m.in. Carrefour, Piotr i Paweł, Frisco.pl, Auchan). Wraz z początkiem 2020 r. rozpoczął się proces demontażu wszystkich urządzeń (ok. 25), jakie były rozstawione. Maszyny przejdą refurbishment, a następnie zostaną wysłane na testy do innych krajów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dagmara 30.12.2020

    Czekam na lodówkomat w mojej miejscowości - czuję, że będzie miał spore wzięcie i wiele osób będzie chciało z niego korzystać. Biorąc pod uwagę ostatnie sukcesy firmy InPost (zwłaszcza aplikacji), jestem przekonana, że będzie to doskonale funkcjonować. Sam pomysł wydaje się być trafny nie tylko ze względu na pandemię, ale głównie dla osób starszych, które w ten sposób unikną wielu nieprzyjemności. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać i trzymać kciuki :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.