09.02.2017/09:31

Łódzka Manufaktura podsumowała 2016 rok: 20 milionów gości i rekordowe obroty

Łódzka Manufaktura w 2016 r. wprowadziła do obiektu ponad 30 nowych marek. Centrum odwiedziło 20 milionów gości, a obroty i frekwencja były rekordowe. Obiekt obchodził 10-lecie istnienia, co wiązało się m.in. z rekomercjalizacją.

W 2016 roku otwarto 32 nowe sklepy, restauracje i punkty usługowe.Takie marki jak US Polo, Steve Madden i Forever 21 zdecydowały się na debiut na polskim rynku właśnie w Manufakturze. Dołączyły także takie brandy jak Michael Kors, Hego’s, Superdry, Swarovski, TK Maxx i Hebe. Wzmocniony został także segment beauty. Portfolio marek kosmetycznych uzupełniły MAC Cosmetics, The Body Shop, Origins i Kiehl’s.

– Poszerzenie oferty kosmetycznej umocniło pozycję Manufaktury jako miejsca, kojarzącego się z dużym wyborem produktów do pielęgnacji i makijażu – podkreśla Anna Łajszczak-Kucharska, menedżer ds. relacji z najemcami Manufaktury.

Zdecydowana większość z 300 najemców Manufaktury przedłużyła umowy na kolejne lata – część zdecydowała się na relokację, a blisko 50 punktów przeszło lifting wnętrz. W ten sposób duża część najemców zaprezentowała najnowsze koncepty wnętrzarskie.

Rok 2016 był też rekordowy pod względem frekwencji. Manufakturę odwiedziło 20 milionów gości. Na ten wynik z pewnością wpłynęły jakościowe eventy, których w tym roku było ponad 150. Takie wydarzenia jak finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Urodziny Manufaktury czy pokaz fajerwerków w sylwestra, już na stałe wpisały się w kalendarz imprez łódzkiego obiektu.

Zanotowano też rekord obrotów – te były wyższe o ponad 3 proc. w stosunku do 2015 r, który również był rekordowy.

– Wśród akcji prosprzedażowych, z pewnością warto wspomnieć organizowany po raz pierwszy Black Friday. Zniżki w sklepach oraz loteria samochodu sprawiły, że sezon na poszukiwanie prezentów gwiazdkowych nasi goście rozpoczęli wcześniej niż w latach ubiegłych – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.