04.09.2013 / 09:27
StoryEditor

Łódzki Selgros po modernizacji

()
Selgros realizuje program modernizacji swoich obiektów cash & carry. We wtorek 10 września nastąpi oficjalne otwarcie wyremontowanej hali w Łodzi, przy ul. Rokicińskiej.

Przebudowa objęła całkowitą reorganizację przestrzeni hurtowni oraz zmianę wizualizacji i ekspozycji towarów. Wprowadzono nowe działy, mocno rozbudowując ofertę produktów świeży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 18:50
StoryEditor
Polacy rzadziej odwiedzają galerie handlowe? Dane są bezlitosne dla tego formatu
Polacy rzadziej odwiedzają galerie handlowe (fot. Shutterstock)

Po trzech kwartałach 2025 roku centra i galerie handlowe w Polsce notują wyraźne spadki odwiedzalności. Liczba wizyt i klientów zmniejszyła się we wszystkich województwach, a zmiany w zachowaniach konsumentów stają się coraz bardziej widoczne. Co dokładnie pokazują najnowsze dane i jakie wnioski płyną dla branży?

Z danych pozyskanych z obserwacji zachowań przeszło 1,4 mln konsumentów wynika, że w trzech pierwszych kwartałach br. liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 19:21
StoryEditor
Sweterek z Żabki za pizzę. Sieć wypuszcza limitowaną kolekcję świątecznych ubrań w stylu lat 90-tych
Żabka, czując klimat zbliżających się świąt Bożego Narodzenia przygotowała dla użytkowników swojej aplikacji konkurs, w którym można wygrać limitowaną serię ubrań w stylu lat 90.

Żabka, czując klimat zbliżających się świąt Bożego Narodzenia przygotowała dla użytkowników swojej aplikacji kreatywny konkurs, w którym można wygrać limitowaną serię ubrań w stylu lat 90., z kultowym logotypem firmy. To już trzecia odsłona bazującej na nostalgii modowej kolekcji Żabki, tym razem inspirowana świętami.

Żabka wypuszcza limitowaną świąteczną kolekcję

Żabka, w rytmie zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, uruchamia w aplikacji Żappka kreatywny konkurs, w którym można wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. grudzień 2025 09:14