21.04.2020/10:04

Logistyka dopasowana do potrzeb największego sklepu odzieżowego w Holandii

Van Tilburg Mode & Sport to największa sieć sklepów z modą w Holandii. Oferuje szeroki wybór odzieży męskiej i damskiej, obuwia, odzieży dziecięcej, sportowej, bielizny i ma sklepy w całym regionie. Aby usprawnić kompletację i pakowanie stale rosnącej liczby zamówień ze sklepu internetowego, zaprojektowany został system wykorzystujący urządzenia Datalogic Memor 10 w oparciu o dedykowane oprogramowanie ICS Vertex połączone z nowym systemem ERP od ACA.

„Tylko w Nistelrod mamy ponad 15 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Dysponując ponad 1000 markami oferujemy naszym klientom wszystko, czego potrzebują w zakresie mody i sportu ”- mówi dyrektor Paul van Tilburg, przedstawiciel trzeciej generacji firmy rodzinnej.

Wyzwanie

Aby jak najlepiej wykonać zadanie ACA Fashion Software skorzystało z usług ICS Vertex. Partnerzy wspólnie wykonali interfejs między ScanSuite a systemem XPRT dostarczanym przez ICS Vertex. Aby proces kompletacji zamówień Van Tilburg był jak najbardziej wydajny, ICS Vertex dodał kilka nowych funkcji do systemu skanowania. „Na przykład teraz obraz wybranego produktu jest wyświetlany na ekranie terminala wraz z najważniejszymi informacjami na jego temat. Aby uzyskać więcej informacji, operator po prostu klika zdjęcie ”, wyjaśnia Zwijgers.

Komputery ręczne Datalogic Memor 10 idealnie nadają się do tego zadania. Na wyraźnym 5-calowym ekranie zawsze można rozpoznać produkt po jego obrazie. Co więcej, dzięki funkcji 4G, komputery mobilne mogą być używane bez problemów w miejscach, w których nie ma zasięgu WiFi. „Dzięki zmianom w ScanSuite możemy teraz nawet wybierać zamówienia offline”, dodaje Zwijgers. „Ponadto urządzenia te dają nam możliwość pracy z technologią RFID w przyszłości bez potrzeby wprowadzania dodatkowych ustawień.” Aby ułatwić pracę operatorowi, komputery mobilne są wyposażone w dołączony uchwyt pistoletowy.

Aby odebrać zamówienie, operator porusza się po sklepie wzdłuż opracowanej efektywnej trasy, biorąc pod uwagę marki i działy. „Zamówienia, po ich złożeniu, są automatycznie dzielone według linii dla sklepów i metod dostawy”, wyjaśnia Zwijgers. - Następnie za pomocą komputera mobilnego towary zbierane są z półek i umieszczane w wózku. Pracownik widzi obraz produktu, idzie do odpowiedniego działu, skanuje kod kreskowy i wyświetla na ekranie informacje o tym, jakiego produktu powinien szukać dalej. ” Wybrane towary są następnie przekazywane do działu dostawy. Van Tilburg rozdziela zamówienia pojedyncze i wielopozycyjne. Zamówienia pojedyncze są pakowane i wysyłane, zaś zamówienia wielopozycyjne są najpierw kolekcjonowane, a następnie pakowane w opakowanie zbiorcze. Podczas skanowania towarów na stołach do pakowania system automatycznie generuje prawidłową listę pakowania, formularz zwrotu i etykietę wysyłkową.

Wyniki

„Teraz pracujemy z nowym systemem od ponad miesiąca. Chociaż niewiele czasu minęło, aby oszacować wszystkie korzyści, jest już jasne, że efektywność znacznie wzrosła ”, podsumowuje Zwijgers. - Nowe podejście oszczędza dużo czasu. Ponadto oczekujemy, że odsetek błędów zmniejszy się, a w konsekwencji zmniejszy się wolumen zwrotów z powodu niewłaściwego kompletowania zamówień. W ten sposób poprawiamy obsługę klienta. ”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.