11.03.2013/11:52

Lojalność w supermarkecie

Najpopularniejszymi programami lojalnościowymi są te organizowane przez hiper­‑ i supermarkety oraz stacje paliw. Zainteresowanie tymi pierwszymi wzrosło w minionym roku aż o 7 proc.

Czterech na pięciu zwolenników programów lojalnościowych bierze w nich udział aktywnie, a 41 proc. deklaruje, że zdarzyło się im zmienić miejsce zakupu produktu lub usługi, jeśli nagradzane było to dodatkowymi punktami lub wiązało się z innymi korzyściami – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2012 ARC Rynek i Opinia. Najbardziej znanym programem lojalnościowym jest Tesco Clubcard. W ciągu minionych dwunastu miesięcy jego popularność zwiększyła się o jedną dziesiątą. Jednocześnie wśród pięciu najbardziej znanych programów lojalnościowych aż cztery pozwalają na zbieranie punktów w sieciach spożywczych. 



(AU)

Wiadomości Handlowe, Nr 3 (123) Marzec 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.