19.11.2019/11:24

LPP ma już 13 e-sklepów z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Będzie rozwijać e-metki

LPP uruchomiło 13. e-sklep, a w trzecim kwartale br. przychody grupy kapitałowej LPP ze sprzedaży internetowej wyniosły 227 mln zł. To o 50,6 proc. więcej niż rok wcześniej. 55 proc. tych wpływów wygenerowano w Polsce. Spółka planuje wydać 90 mln zł na elektroniczne metki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Jary 29.11.2019

    Jak LPP będzie się tak dalej rozwijać to jeszcze polska firma wiele zwojuje w Europie, a może i na świecie.

  • pol 27.11.2019

    Życzyłbym sobie, żeby jeszcze więcej polskich firm się tak dobrze rozwijało.

  • qpik 26.11.2019

    Bardzo dobrze że poszli w stronę nowoczesnych rozwiązań, to da im przewage w przyszłości nad firmami ktore nie zawsze chętnie inwestują w technologie.

  • Krzysztof72 25.11.2019

    Pozytywnie. Niech się rozwijają. Jak najwięcej dobrze prosperujących polskich firm działających globalnie .

  • Mart 21.11.2019

    Sukces polskich firm na zagranicznych rynkach zawsze mnie cieszy.

  • barcik 20.11.2019

    Jedna z lepiej zapowiadających się spółek w Polsce, dużo inwestują w nowe technologie co przynosi pożądany skutek.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.