LPP uruchomiło magazyn e-commerce na Słowacji
LPP, największy polski producent odzieży w ramach swojej strategii rozwoju kanału e-commerce, uruchomił na Słowacji magazyn typu Fulfillment Center do obsługi sprzedaży internetowej na rynkach Europy Środkowej.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
5 komentarzy
-
05.02.2021
Witam
Mam firmę na słowacji może ktoś doradzić czym tam handlować a mieszkam blisko granice -
31.07.2020
LPP się świetnie rozwija poza granicami Polski, w końcu jakaś sieć polskich sklepów na poważnie odnosi sukces za granicą
-
20.07.2020
Fajnie że polska spółka tak rozwija się poza naszymi granicami.
-
16.07.2020
Odważna inwestycja, ale chyba w pełni przemyślana. Obecnie to w Europie najlepiej szukać nowych klientów.
-
15.07.2020
Dzięki tej decyzji pomimo kryzysu spółka w dalszym ciągu może się rozwijać.
12