06.11.2018/10:27

LPP wchodzi do Kazachstanu. Polska firma jest już obecna w 23 krajach

W środę 31 października w centrum handlowym Dostyk Plaza kazachskich Ałmatach otwarty został pierwszy salon marki Reserved w tym kraju. Ekspansja LPP na Kazachstan nabiera tempa, bo już 21 listopada w innym centrum handlowym - A'port - ruszą sklepy marek House, Mohito i Sinsay. Do końca roku w tej lokalizacji uruchomione zostaną jeszcze salony marek Cropp i Reserved.

- Otwarcie salonów w Kazachstanie to kolejny etap naszej ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że rokrocznie nasze globalne obroty będą wzrastać o kilkanaście procent - taka dynamika nie byłaby możliwa bez nowych rynków. W ostatnim czasie gospodarka Kazachstanu rozwija się bardzo obiecująco, a działania prywatnych inwestorów wpływają na systematyczne jej pobudzanie. Efekt ten dostrzec można również w ożywieniu branży retail. Poza wysokim popytem, korzystać może ona dziś z atrakcyjnej oferty nowych przestrzeni handlowych – mówi cytowany w komunikacie Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.

W 2019 roku, w stolicy kraju – Astanie - LPP planuje kolejne otwarcia salonów wszystkich marek, tym razem w centrum handlowym Abu Dhabi. Planowana najmowana powierzchnia będzie liczyła blisko 4,6 tys. mkw.

Ambicją LPP jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. Aktualnie salony marek z portfolio spółki można znaleźć już w 22 krajach poza Polską. Obecność w Kazachstanie to dla spółki jeden z etapów rozwoju sieci sprzedaży w Azji Centralnej oraz ważny krok w budowaniu globalnej rozpoznawalności wszystkich marek polskiego producenta. W planach na 2019 rok firma zapowiada debiuty w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Kozi 15.11.2018

    LPP stale się rozrasta i wchodzi na nowe rynki, pomimo, że już mają bardzo dużo salonów, a dalej potencjał się nie wyczerpuje. Kiedyś to będzie największa polska firma o globalnym zasięgu.

  • maja555 13.11.2018

    Kazachstan dopiero otwiera się na zachodni biznes więc ludziom na pewno przypadnie do gustu Reserved.

  • bugaj 09.11.2018

    Odzież coraz lepszą robią, zdobywają nowe rynki co roku, przyszłość może należeć do nich.

  • zbyszek 08.11.2018

    Pozostaje pogratulować sukcesów i życzyć sobie, żeby więcej rodzimych firm tak odważnie i z sukcesami wchodziło na rynki zagraniczne.

  • Piotr 06.11.2018

    Dobrze, że LPP nie poprzestaje na tym co ma tylko dalej wchodzi na kolejne nowe rynki.

  • tulalan 06.11.2018

    Obecnie to chyba najlepiej rozwijająca się polska firma.

  • Aron 06.11.2018

    24 kraje to już fajny wynik. Oby tak dalej się polska firma rozwijała.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.