21.12.2020/17:32

LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito i Sinsay – ogłasza poprawę wyników

Trzeci kwartał przyniósł LPP lepsze wyniki finansowe w stosunku do wcześniejszych miesięcy. Dzięki przywróceniu handlu tradycyjnego i podjętym przez firmę działaniom wspierającym sprzedaż wielokanałową gdańska spółka wypracowała ponad 2,4 mld zł przychodu co oznacza wzrost o 5 proc. r/r. Przychody z zagranicy były wyższe od krajowych. Firma wraca również do planów rozwoju i planuje otwarcia w 2021 roku salonów wszystkich marek w Macedonii Północnej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Stec 31.12.2020

    Wygląda na to, że uporali się z pandemią, skoro pomimo mniejszej liczby ludzi w centrach zrobili dobry wynik. Największa polska spółka handlowa, dobrze że sobie radzi.

  • laskowik 24.12.2020

    Tak powinna działać dochodowa spółka, inwestorzy na pewno są zadowoleni.

  • BB 23.12.2020

    Zbyt mocna pozycja, żeby dalej być w kryzysie. Widać, że teraz spółka się ustabilizowała.

  • Wojt 22.12.2020

    Dobrze, ważne żeby czołowe polskie przedsiębiorstwa dawały radę pomimo kryzysu.

  • derek 22.12.2020

    LPP pokazuje pazur, pomimo słabszego raportu za 3 kwartał nadrabiają straty. Jak wszystko wróci do normy będą o wiele mocniejsi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.