21.10.2020/12:48

LPP wprowadziło do obsługi klientów chatbota drugiej generacji

Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Wdrożone we współpracy z firmą K2Bots.AI narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych.

Druga generacja chatbotów potrafi rozmawiać o 30 różnych statusach dostawy, pomaga przy zwrotach dokonywanych kurierem czy problemach z zamówieniem, samodzielnie wyjaśniając już 70 proc. takich spraw. W najtrudniejsze rozmowy lub w momencie, kiedy wymaga tego charakter zgłoszenia, włącza na chat konsultanta z Biura Obsługi Klienta. Skuteczność prawidłowego rozwiązywania problemów oceniana jest w miarodajny sposób - przez człowieka, który analizuje przebieg wybranych rozmów z klientami i na tej podstawie wprowadza kolejne usprawnienia oraz dotrenowuje bota.

Konwersacyjna sztuczna inteligencja od K2Bots.AI odpowiada na zgłaszane przez klientów problemy naturalnym językiem, a dzięki możliwości obsługiwania pytań otwartych, rozmowa z nim przypomina naturalną wymianę zdań z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

- Wdrożenie chatbota drugiej generacji to kluczowy krok w dostosowywaniu narzędzi obsługi klienta LPP do skokowego wzrostu sprzedaży w kanale online, który notujemy od kwietnia. To innowacyjne rozwiązanie, z możliwością przekazywania trudnych rozmów do człowieka jest najefektywniejszym i jednocześnie najłatwiej dostępnym dla klientów kanałem kontaktu. W następnym etapie chcemy, aby chatbot wsparł również obsługę klientów LPP na rynkach zagranicznych - komentuje Dawid Telepski, e-commerce operations manager w LPP.

Chatbot w LPP został wdrożony przez zespół K2Bots.AI w komplecie z chmurowym rozwiązaniem contact center - Genesys PureCloud, w którym obsługiwane są rozmowy przełączone przez chatbota do człowieka oraz rozmowy z profili marek LPP na portalu społecznościowym Facebook. Genesys PureCloud umożliwia efektywne skalowanie wykorzystania systemu oraz zintegrowanie wszystkich kanałów obsługi klienta. Chatbot wykorzystuje silnik przetwarzania naturalnego Google Dialogflow, uzupełniony przez autorską technologię K2Bots.AI.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • qweqwe 27.10.2020

    Kolejna ciekawa opcja dla klientów od firmy.

  • Damian 27.10.2020

    Optymalizacja w każdym detalu. Dlatego firma ciągle się rozwija.

  • Kowac 23.10.2020

    Na pewno to rozwiązanie usprawni sprzedaż.

  • piko 23.10.2020

    No i znowu krok przed konkurencją. Decyzja z chatboxem jak najbardziej trafiona.

  • paweł 22.10.2020

    Takie nowinki technologiczne na pewno pomogą szybciej rozwijać się działowi ecommerce w LPP.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także