20.04.2018/15:29

Łukasz Juskowiak z Grupy Eurocash gościem Kongresu Rynku FMCG 2018

Łukasz Juskowiak, członek zarządu i dyrektor marketingu w Dużym Benie (Grupa Eurocash) potwierdził swój udział w 11. Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Łukasz Juskowiak zaczynał karierę na programie menadżerskim w Grupie Eurocash w 2012 roku. Następnie jako Brand Manager Faktorii Win zbudował innowacyjny koncept store-in-store. Po czterech latach Faktoria Win pomaga konsumentom odkrywać wino w prawie 5000 punktów sprzedaży w polskich sklepach oraz restauracjach. Łukasz Juskowiak obecnie rozwija koncept nowoczesnych sklepów alkoholowych, szerząc kulturę picia oraz sprzedaży alkoholu poprzez nowy koncept detaliczny Duży Ben.

Jak podkreślają przedstawiciele Eurocashu, Łukasz Juskowiak "lubi pracę pod ciśnieniem" - jest zawodowym nurkiem od czwartego roku życia. Dyrektor marketingu Dużego Bena jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, University of Applied Sciences w Finlandii oraz University of Lethbridge w Kanadzie.

Podczas 11. Kongresu Rynku FMCG 2018 Łukasz Juskowiak wygłosi prelekcję pt. "Reinvent retail. Nowe koncepty handlowe odpowiedzią na wyzwania rynku i nowe potrzeby konsumenta".

KLIKNIJ - SPRAWDŹ AGENDĘ, LISTĘ PRELEGENTÓW I ZAREJESTRUJ SIĘ DO UDZIAŁU W 11. KONGRESIE RYNKU FMCG 2018

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.