18.05.2020/15:12

Łukasz Zając przechodzi z SuperDrobu do CPF Poland

Wieloletni PR-owiec w grupie SuperDrob obejmuje nowe stanowisko w spółce CPF Poland. Łukasz Zając będzie odpowiadać za rozwijanie komunikacji strategicznej w kilku obszarach rolno-spożywczych.

Łukasz Zając pracuje w PR od 2010 roku, napisał książkę „Po co jest PR?”. Jest twórcą cyklu wydarzeń Food Tweetup, a także współtwórcą butiku doradczego Food Brokers.

Spółka akcyjna CPF Poland powstała w 2017 roku dzięki współpracy i połączeniu doświadczenia globalnego koncernu spożywczego CP Foods (Charoen Pokphand Foods Plc) oraz znajomości rynku europejskiego ze strony firmy SuperDrob. Skupia się na rozwoju innowacyjnych projektów pod markami własnymi głównie w segmencie convenience. W portfolio znajdują się zarówno produkty z drobiu i krewetek, a także dania gotowe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.