23.02.2021/08:37

LVMH zainwestowało w markę szampana rapera Jaya-Z

Francuski luksusowy gigant LVMH kupił 50 proc. udziałów w marce szampana należącej do muzyka Jaya-Z - Armand de Brignac. Jedna butelka trunku kosztuje nawet setki funtów.

Raper, który naprawdę nazywa się Shawn Carter, jest właścicielem marki od 2014 roku. Wyprodukowany we francuskiej winiarni, której korzenie sięgają XVII wieku, Armand de Brignac był popularnym trunkiem na niektórych sportowych uroczystościach w USA i zdobył uznanie na międzynarodowych konkursach winiarskich.

Marka sprzedała 900 tys. butelek w 2019 roku, zanim pandemia uderzyła w sprzedaż szampana.

Spółka LVMH jest właścicielem innych uznanych marek szampana, takich jak Dom Perignon i Veuve Cliquot, co może znacznie pomóc marce rapera w dalszym rozwoju.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także