M. Moczulski, Bakalland: Rynek zdrowych przekąsek dynamicznie się rozwija
Marek Moczulski, prezes zarządu Bakalland, komentuje dynamiczny rozwój rynku zdrowych przekąsek.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
28.01.2017
Taki wielki lider, a jednak żadnego produktu z datą przydatności od stycznia do grudnia 2017 r, już nie można określać słowem "klepacz", ba, nawet nie można użyć wobec tych produktów słowa "gorycz" bo są ich całkowicie pozbawione. Wstyd Panowie, wstyd! A było tak pięknie przez poprzednie lata, byliście najlepsi. ech straszne rozczarowanie
-
19.01.2017
Bakalland kojarzy mi się ze starym zjełczałym słonecznikiem. Do tej pory czuję jego wstrętny smak.
3