02.02.2017/14:15

Maciej Kroenke, PwC: zmieniają się zwyczaje zakupowe klientów

Maciej Kroenke, dyrektor w firmie PwC mówi o zmieniających się nawykach zakupowych konsumentów i o tym, jak stymulują one zmiany w handlu

Moda na fit, znajomość składu produktu, sposobu jego wytworzenia czy pochodzenia – są to czynniki, które wpływają na nasze decyzje zakupowe. Producenci starają się rozwijać ofertę produktów fit, ale też produktów tzw. „bez” - bezglutenowe, bez E, z ograniczoną zawartością cukru itd. Coraz szersza jest też oferta żywności funkcjonalnej, a także jedzenia na wynos - przekonuje Maciej Kroenke.

I dodaje: Zmienia się sposób robienia zakupów – zmniejsza się zasięg oddziaływania sklepów, zmienia się częstotliwość robienia zakupów. Klienci stopniowo odchodzą od dużych zakupów weekendowych czy dużych koszyków zakupowych w związku z promocjami. Będzie to w konsekwencji prowadzić do zmniejszania powierzchni sklepów, czyli także powierzchni półki przeznaczonej na dany asortyment.

Zapraszamy do oglądania materiału video

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.