26.07.2018/15:31

Maciej Lasoń nowym szefem ds. komunikacji w Unilever Polska

Maciej Lasoń zastąpił Natalię Szulc na stanowisku managera ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w koncernie Unilever Polska.

Lasoń jest związany z branżą PR od kilkunastu lat, wcześniej pracował m.in. w nieistniejącej już agencji Edelman Polska, a przez ostatnich osiem lat był szefem ds. komunikacji w Nike Polska.

Lasoń odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji koncernu, skupi się też na tematyce zrównoważonego rozwoju, która jest silnie akcentowana w strategii producenta, który na polskim rynku zarządza portfelem takich marek jak Knorr, Kasia, Delma, Flora, Rexona, Coccolino czy Dove.

Jak się dowiedzieliśmy, Natalia Szulc opuściła struktury firmy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.