22.03.2013/10:33
Makarony Polskie chcą w 2013 roku osiągnąć 10-proc. wzrost organiczny
Zarząd Makaronów Polskich zamierza w tym roku osiągnąć wzrost organiczny na poziomie ponad 10 proc. i trwale odzyskać rentowność – podaje PAP.
Firma chce rozwijać eksport i budować jeden silny, własny brand makaronów oraz poprawić dystrybucję numeryczną. Zmieni się też model eksportu – w miejsce kontraktów marek własnych dla sieci dyskontowych w Europie Środkowej zainicjowano sprzedaż produktów brandowych oraz świadczenie produkcji usługowej na rynek niemiecki, chiński, rosyjski oraz ukraiński. W 2012 roku Makarony Polskie zanotowały zysk netto z działalności kontynuowanej na poziomie 1,3 mln zł wobec 3,35 mln zł straty przed rokiem. Przychody spadły rok do roku z 210,7 mln zł do 131,9 mln zł.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
16