31.01.2018/10:43

Makarony Polskie pracują nad ofertą bazującą na trendach przyszłości

- Pracujemy nad makaronami z mąki migdałowej a jak się powiedzie, to będzie duża nowość na polskim rynku. Do firmy trafiają liczne zapytania o produkty na bazie grochu, czerwonej fasoli, soczewicy czy ciecierzycy. Oczywiście odpowiemy na takie zapotrzebowanie. Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za znakomity i innowacyjny produkt – mówi Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.