07.05.2020/07:43

Makro Cash&Carry poprawiło wyniki w Polsce, ale koronawirus daje się we znaki Grupie Metro

Grupa Metro, do której należy m.in. sieć hurtowni Makro Cash&Carry, zanotowała w drugim kwartale roku fiskalnego 2019/20 (styczeń-marzec) wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) o 2,3 proc. Do poprawy wyników sprzedaży przyczyniły się głównie kraje Europy Wschodniej (11,2 proc.), w tym Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.