30.06.2020/09:24

Makro ma nowy pomysł na franczyzę. Koncept testuje w Czechach

Czeski oddział Makro Cash & Carry przygotował nową koncepcję dla swojej sieci partnerskiej Můj obchod – czytamy w serwisie mediaguru.cz.

Pierwszy sklep prowadzonej przez Makro sieci partnerskiej Můj obchod w nowej odsłonie został otwarty w Pradze na Placu Pokoju. Zgodnie z nową koncepcją sklepu, w placówce zaoferowano szerszy wybór produktów a przestrzeń marketu została zaaranżowana bardziej nowocześnie. Nowością jest też wypiek ciastek na miejscu oraz możliwość zakupy kawy na wynos. Co więcej, poszerzona została oferta gastronomiczna – klienci mogą zamawiać jedzenie przez internet i odbierać gotowe na miejscu.

– Projekt partnerski Můj obchod pomaga właścicielom mniejszych sklepów w prowadzeniu biznesu poprzez kompleksowy pakiet usług i wsparcia już od ośmiu lat. Obecnie oprócz uruchomienia e-sklepu postanowiliśmy ożywić tożsamość wizualną tego projektu. Testujemy też zmodernizowaną formę sklepów w sklepie. Jeśli ta koncepcja się sprawdzi, będziemy stopniowo ją rozwinąć – komentuje Miroslav Pácl, dyrektor sieci franczyzowej, dodając, że celem całego projektu jest rozwój współpracy z detalistami.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.