08.01.2022/13:59

Makro, Netto i Biedronka rezygnują ze sprzedaży jaj „trójek”

Stowarzyszenie Otwarte Klatki namawia klientów sklepów, aby zrezygnowali z zakupu jaj „trójek”. Organizacja wymienia sieci sklepów, w których takich produktów już nie można kupić i organizuje akcję konsumencką „Od 2022 r. nie kupuję trójek”. "Trójek" nie ma już m.in. w sieciach Biedronka, Netto, Makro, Kaufland i Frisco.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ei22 09.01.2022

    UOKiK powinien zastanowić się, czy nie jest to działanie monopolistyczne i proinflacyjne.
    Wzrosną ceny m.in. makaronów, ciast, itp.
    Jaja klatkowe nie są gorsze niż inne.

  • Nickt 09.01.2022

    I cyk jajeczka po 1.20zł jeszcze w tym miesiącu. Smacznego!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także