Makro otwiera po remoncie halę w Warszawie
22 listopada sieć Makro zaplanowała re-otwarcie flagowej hali Makro zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. Firma właśnie rozpoczęła kampanię promocyjną wydarzenia.
Modernizacją objęto ofertę dla gastronomii i sklepów. Dwukrotnie zwiększona zostanie powierzchnia działów z mięsem, rybami, warzywami i owocami oraz liczba dostaw i dostępność artykułów na półkach. Potwierdza to trend związany ze stawianiem przez detalistów na produkty świeże, których oferta coraz częściej uznawana jest za klucz do przewagi konkurencyjnej.
Po zmianach w warszawskiej hali Makro piwa i artykuły codzienne ułożone będą na paletach, co ułatwić ma zakupy. Wydzielono także ofertę dla sklepów na stoiskach: przetwory konserwowe, artykuły spożywcze sypkie i w płynach, kosmetyki i detergenty, a także tworzono nowy „świat mięsa”. Ponadto przygotowana została oferta ubezpieczeń ze specjalnymi obniżkami dla klientów. Ciekawostką jest kuchnia wewnątrz hali, w której testowane są i prezentowane nowości kulinarne.
Makro inwestuje w hale i przebudowuje swoje obiekty w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków. Kolejną zmodernizowaną halą, po kaliskiej i zielonogórskiej, będzie stołeczna placówka zlokalizowana przy Alejach Jerozolimskich 184.
Nowy układ hali zwiększy komfort zakupów i usprawni profesjonalnym klientom poruszanie się po obiekcie. Powiększone dwukrotnie zostaną stoiska: Warzywa i Owoce, Mięso, Ryby oraz Nabiał. W ofercie sieci pojawi się ponad 2000 nowych produktów kluczowych dla gastronomii i handlu.
22 listopada w ramach re-otwarcia specjalnie dla stołecznych klientów sieci zorganizowane zostaną pokazy kulinarne, degustacje oraz inne liczne atrakcje. Wydarzenie wsparte jest kampanią reklamową realizowaną na billboardach i siatkach wieloformatowych, która promuje nową jakość Makro i utożsamia markę z jej kluczowymi klientami, takimi jak szefowie kuchni, czy kupcy. Re-otwarcie hali będzie również promowane w radiu oraz w internecie.
- Celem działań marketingowych Makro jest budowanie nowego, odświeżonego wizerunku firmy, jako profesjonalnego dostawcy asortymentu dla gastronomii i handlu. Śledzimy trendy rynkowe i wprowadzamy coraz więcej nowoczesnych kanałów komunikacyjnych – komentuje Anna Heimberger, Head of Branding and Customer Activation w Makro Polska.
Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada MGA, kreacje przygotował zaś dział marketingu MAKRO Polska. Obiekt zlokalizowany przy Al. Jerozolimskich, o powierzchni sprzedaży ok. 12 tys. mkw., jest pierwszą halą Makro otwartą w Polsce.
9