21.10.2019/15:05

Makro Polska organizuje kwartalne spotkania rady franczyzobiorców Odido

Makro Polska zainicjowało cykl spotkań Rady Franczyzobiorców Odido, poświęcony tworzeniu rozwiązań dla sieci i niezależnych właścicieli sklepów. Pierwsze spotkanie odbyło się w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie i było okazją do rozmów m.in. o wyzwaniach współczesnego handlu oraz innowacyjnych rozwiązaniach dla sektora handlu tradycyjnego.

W spotkaniu uczestniczyli klienci z różnych regionów Polski, prowadzący od jednego małego sklepu, po kilkanaście placówek pod szyldem Odido. W rozmowach poruszone zostały tematy dotyczące wyzwań współczesnego handlu detalicznego, przed jakimi stoją właściciele sklepów, konkurencyjność cenowa, nowoczesne rozwiązania kasowe, promocja oraz zarządzanie zespołem.

– Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też stale dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów. Wspólnie z nimi chcemy budować rozwiązania ułatwiające codzienną pracę i zwiększające zyski – mówi Marta Plakwicz, menedżer pionu TGM i Polityka Cenowa. – Spotkanie rady było pierwszym z cyklu, które w roku fiskalnym 2020 będą odbywać się co kwartał. Będziemy wypracowywać nowe pomysły, dyskutować, testować z klientami nowe rozwiązania, a przede wszystkim wsłuchiwać się w ich potrzeby – dodaje.

Sieć franczyzowa Odido, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2400 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy sieci hurtowni Makro Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.