Makro Polska zainwestuje 50 mln zł w swoich pracowników
Makro Cash&Carry w ciągu trzech lat przeznaczy około 100 mln zł na gruntowną modernizację hal handlowych i dostosowanie ich do potrzeb klientów. Zamierza też podnieść jakość obsługi, intensywnie szkoląc swoich pracowników, oraz rozwijać nowy format platform dystrybucyjnych, które powstają pod kątem branży HoReCa. Pierwszy taki obiekt będzie gotowy w 2017 roku. Wszystkie te elementy składają się na długofalową strategię, która ma umocnić pozycję sieci Makro na rynku.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
08.12.2016
"Drobni przedsiębiorcy są szanowani przez lokalnych klientów. Ponieważ społeczeństwo się starzeje, ludzie nie chcą chodzić do dyskontów czy hipermarketów, wolą zrobić zakupy w lokalnym sklepie – uważa prezes sieci Eric Poirier" I dlatego rocznie znika z rynku około 6 tysięcy małych sklepów prywatnych, a przybywa kilkaset dyskontów.... Dalej zaklinajcie rzeczywistość... Hale Makro są za duże i w związku z tym zbyt kosztowne. Fakt przebudowy nie spowoduje podwyższenia rentowności, bo segment Horeca atakują wszyscy dystrybutorzy, a restauratorzy często kupują w dyskontach bo ceny promocyjne i jakość towaru im odpowiadają....
3