12.10.2021 / 19:26
StoryEditor

Małe centra handlowe i dark store’y napędzają rynek nieruchomości handlowych

Dark store Jokr (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Większość inwestycji w branży nieruchomości handlowych z ostatnich miesięcy oraz tych w budowie stanowią małe parki i centra handlowe w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Z danych firmy Colliers wynika, że w III kwartale 2021 roku liczba centrów handlowych w Polsce wzrosła o 24 obiekty w porównaniu z III kwartałem 2020 r. i wynosi obecnie 556. Poziom nasycenia sięga 320 mkw./1 tys. mieszkańców.

W 2021 roku odnotowano wzmożoną działalność deweloperską w sektorze handlowym – wynika z danych Colliers, że na koniec III kwartału w budowie znajdowało się prawie 400 000 mkw.,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:30
StoryEditor
Specjał rozbudowuje ekosystem kaucyjny dla franczyzobiorców. KSK Zwrotka będzie obsługiwać sieci Livio, Nasz Sklep, Rabat Detal i SPAR
Butelkomat KSK Zwrotka (mat. prasowe)

Grupa Kapitałowa Specjał, zrzeszająca ponad 15 tysięcy sklepów w całej Polsce, rozpoczyna współpracę z Krajowym Systemem Kaucyjnym Zwrotka. W ramach partnerstwa system obejmie sieci Livio, Nasz Sklep, Rabat Detal i SPAR. Partnerzy budują nowy model współdziałania między operatorem systemu a krajową siecią franczyzową.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jak GK Specjał buduje ekosystem kaucyjny?
  • Co oferuje operator KSK Zwrotka?
  • Jakich korzyści spodziewa się sieć Nasz Sklep?
  • Jakie wsparcie otr...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 11:36
StoryEditor
Sztuczna inteligencja to szansa dla marek własnych. W jaki sposób może zwiększyć ich sprzedaż?
AI przyspiesz rozwój marek własnych? (źródło: Shutterstock)

Jakość marek własnych coraz częściej nie odstaje od tej, którą oferują produkty brandowe, a jednocześnie są konkurencyjne cenowo. Co to oznacza dla producentów w sytuacji, gdy produkt będzie wybierał nie “żywy” konsument, a agent AI?

W czasie debaty podczas targów Future Private Labels Expo 2025 w Kielcach sprawę poruszył Marek Piątkowski, prezes firmy Bewa, specjalizującej się w produkcji napojów bezalko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 04:01