02.08.2020/13:06

Mango będzie dzielić się przychodami z e-handlu ze swoimi franczyzobiorcami

Sieć popularnych sklepów odzieżowych Mango przyznaje, że to stacjonarne sklepy podbijają sprzedaż w internecie. Stacjonarne sklepy przyciągają klientów i pełnią rolę showroomów, zachęcając klientów do zakupów online. Dlatego sieć zamierza się z nimi dzielić swoimi przychodami z elektronicznych butików.

Mango zamierza dzielić się częścią swoich przychodów z handlu elektronicznego ze swoimi franczyzodawcami, ponieważ „są oni niezaprzeczalnie odpowiedzialni za znaczny rozwój biznesu internetowego” - ogłosiła hiszpańska grupa modowa.

„Dzielenie się przychodami online z franczyzobiorcami jest sprawiedliwe” - wyjaśnia Daniel López, dyrektor ekspansji firmy Mango. - Wiele transakcji, które trafiają do naszej działalności e-commerce, pochodzi od naszych klientów odwiedzających sklepy stacjonarne - tłumaczy. Uznając rolę franczyzobiorców we wspieraniu biznesu internetowego, López chce wzmocnić sieć franczyzową i umożliwić rozwój i wdrażanie inicjatyw omnichannel, takich jak usługa click&collect.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także