Manufaktura Czekolady na Kongresie Słodycze 2016: Internet daje ogromne możliwości
Otworzyliśmy sklep internetowy, żeby zainteresowały się nami media, choć oczywiście chodziło też o sprzedaż, którą generujemy w tym kanale – powiedział na Kongresie Słodycze 2016 Krzysztof Stypułkowski, współwłaściciel Manufaktury Czekolady.
- Internet jest naszym najlepszym klientem, chociażby dla tego, że pieniądze mamy na koncie już przed wysyłką, nie musimy nikogo windykować. Co więcej, internet daje możliwość nie tylko pokazania opakowania produktu, ale możemy też sprzedać jego historię, opowiedzieć o całym procesie produkcji. W zwykłym sklepie byłoby to niemożliwe - powiedział Krzysztof Stypułkowski.
Dodał, że w internecie można też budować napięcie przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu, można np. odliczać godziny do jego premiery itp. – Portale społecznościowe pozwalają w prosty sposób budować hype wokół naszych produktów – podkreślił współwłaściciel Manufaktury Czekolady.
1 komentarz
-
09.11.2016
HURTUM gratuluje Manufakturze Czekolady odważnych kroków w e-commerce.
I podpowiadamy producentom/dystrybutorom, że e-commerce jest również atrakcyjnym kanałem sprzedaży dla handlu hurtowego.
Serdecznie zapraszamy do kolejnych kroków w świecie e-commerce!