MAPA TRENDÓW 2022. Trzeba zrozumieć, co się dzieje się w otoczeniu firm i wykorzystać do rozwoju biznesu w sektorze FMCG
Mapa Trendów jest autorskim narzędziem Infuture.Institute, wydawanym od 2018 roku. W tym roku po raz pierwszy mapa podzielona została na siedem megatrendów, takich ja: Świat lustrzany, Biologia technocentryczna, Transformacja klimatyczna, Deglobalizacja, Utrata spójności społecznej, Zmiany demograficzne, Kryzysy zdrowotne), do których zostały przypisane 54 trendy. Wszystkie trendy analizowane są według metody STEEP – dotyczą takich obszarów, jak społeczeństwo, technologia, ekonomia, środowisko i regulacje prawne.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1