11.02.2022/19:40

MAPA TRENDÓW 2022. Trzeba zrozumieć, co się dzieje się w otoczeniu firm i wykorzystać do rozwoju biznesu w sektorze FMCG

Mapa Trendów jest autorskim narzędziem Infuture.Institute, wydawanym od 2018 roku. W tym roku po raz pierwszy mapa podzielona została na siedem megatrendów, takich ja: Świat lustrzany, Biologia technocentryczna, Transformacja klimatyczna, Deglobalizacja, Utrata spójności społecznej, Zmiany demograficzne, Kryzysy zdrowotne), do których zostały przypisane 54 trendy. Wszystkie trendy analizowane są według metody STEEP – dotyczą takich obszarów, jak społeczeństwo, technologia, ekonomia, środowisko i regulacje prawne.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także