08.11.2022 / 16:52
StoryEditor

Marc Dherment, Grupa Muszkieterów: Podtrzymujemy plany rozwoju sieci Intermarche w całej Polsce

Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl)
Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu wziął udział w panelu tematycznym „Nowy handlowy ład” zaznaczając, że na rynku FMCG wyzwań jest dużo, ale tak jak w każdym kryzysie jest też wiele możliwości. 

W ocenie szefa Grupy Muszkieterów najbliższy rok to będzie czas rozwoju dla sieci sklepów  Intermarche w Polsce. 

– Jeżeli chodzi o perspektywy rynku, to widzimy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:27
StoryEditor
Fotoreportaż z sieci monopolowej Alko w Finlandii
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Dział bezalkoholowy Alko obejmuje napoje o zawartości alkoholu do 0,5 proc., wyraźnie oznaczone w języku fińskim i szwedzkim. Stylowe wyposażenie i bogaty asortyment sygnalizują, że napoje o niskiej zawartości alkoholu i bezalkoholowe cieszą się równym szacunkiem na półkach (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Cyfrowy ekran na tylnej ścianie promuje dobieranie potraw do wina, a nie sprzedaż ukierunkowaną na cenę. Ekspozycja z przepisami na „Risotto Milanese i białe wino cytrusowe” prowadzi do strony internetowej Alko, podkreślając priorytetowe podejście firmy (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
„Symbole, które Ci pomogą”: Centralna tablica informacyjna wyjaśnia symbole etykiet Alko, określające profile smakowe, sugestie dotyczące parowania i cechy produktu. W dziale z rumem i brandy, oznakowanie edukacyjne zastępuje promocje, wspierając model sprzedaży detalicznej Alko oparty na wskazówkach. (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Alko prezentuje lekkie wina w saszetkach w dobrze zorganizowanej ekspozycji, która łączy międzynarodową różnorodność ze zrównoważonym rozwojem. Kompaktowe opakowanie redukuje emisję CO₂ jeszcze bardziej niż opakowania typu bag-in-box, oferując wybór przyjazny dla klimatu bez kompromisów w zakresie stylu i jakości.(fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)

Format sklepu sieci Alko jest inny niż wszystkie w Europie. To fiński państwowy sprzedawca napojów alkoholowych, mający monopol na sprzedaż napojów o zawartości alkoholu powyżej 8 proc. Reklama nie wchodzi w grę. Jaką misję realizuje detalista?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:03
StoryEditor
Eurocash wymyśla hurtownie cash & carry na nowo! Czym jest projekt hali 2.0?
Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja (fot. Grupa Eurocash)

Grupa Eurocash wchodzi w nowy etap rozwoju segmentu cash & carry. Zamiast klasycznej restrukturyzacji, firma stawia na głęboką transformację modelu biznesowego. Jak mówi Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja, to nie jest projekt cięcia kosztów, ale strategiczna zmiana w sposobie funkcjonowania hurtowni – tak, by odpowiadały na rzeczywiste potrzeby detalistów.

Liczba hurtowni Eurocash spadła w ostatnich latach ze 177 do 167, jednak Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja zapewnia, że to nie jest zwykła res...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. październik 2025 00:46