Mariusz Glenszczyk został nowym prezesem zarządu importera win TiM
Rada nadzorcza TiM S.A. powołała z dniem 1 lipca 2018 roku Mariusza Glenszczyka na stanowisko prezesa zarządu. Pełnił on dotychczas funkcje wiceprezesa zarządu, dyrektora ds. handlu i marketingu oraz pełnomocnika zarządu ds. zintegrowanego systemu jakości. Do zarządu spółki dołączyła również Ewa Krzuś-Wiśniewska, która objęła stanowisko członka zarządu, dyrektora ds. handlu i trade marketingu.
Powyższe zmiany były konsekwencją przyjętej przez akcjonariuszy polityki rozwoju organizacji, w ramach której Tomasz Jurczyk, jeden z założycieli spółki oraz jej akcjonariusz, pełniący dotychczas funkcję prezesa, podjął nowe wyzwania zawodowe, poza strukturami organizacji, z którą był związany od 28 lat.
Nowo powołany prezes zarządu Mariusz Glenszczyk, obejmujący jednocześnie stanowisko dyrektora generalnego, ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowy modeli oraz strategii biznesowych, handlowych i marketingowych, a także tworzenia zintegrowanych systemów zarządzania jakością. W swej 30 letniej aktywności biznesowej z firmą TiM S.A. związany jest od niemal 25 lat.
Jest pasjonatem wiedzy i wina, członkiem rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.
Spółka pod przywództwem Mariusza Glenszczyka rozwijać będzie strategię, która pozwoli utrzymać pozycję lidera w imporcie i dystrybucji win gronowych na rynku polskim oraz rozwijać koncepcję sprzedażową na rynkach azjatyckich tj. Chiny, Korea, Hong Kong, Tajwan.
TiM S.A. koncentrować się będzie na umocnieniu pozycji i rozpoznawalności marek z obecnego portfolio, a także na budowaniu nowych brandów, zgodnie z wykreślonymi trendami rynkowymi. Wartością kluczową dla TiM S.A. jest najwyższa jakość oferowanych produktów, dlatego też spółka skupi się na rozwoju własnego laboratorium. Organizacja przygląda się również innym uczestnikom rynku i nie wyklucza rozmów w zakresie akwizycji.
Spółka TiM S.A. jest podmiotem grupy kapitałowej Ambra S.A. i istnieje na rynku polskim od 28 lat. Zajmuje się importem i dystrybucją win gronowych. Krajowy wynik sprzedażowy 11 milionów butelek w ujęciu rocznym daje firmie około 10-12 proc. udział w rynku.
6