06.11.2019/14:11

Mariusz Kulik, KiK Polska: Do końca roku chcemy mieć 330 sklepów

KiK od miesięcy ogłaszał, że do końca roku celuje w liczbę 300 sklepów. Obecnie sieć prognozuje, że w najbliższych tygodniach powstanie jeszcze 30 nowych placówek. Realizacja tych założeń pozwoli zbliżyć się marce do liczby 330 sklepów przed końcem roku.

– Na przestrzeni kilku ostatnich lat pokazaliśmy, że jesteśmy w stanie otwierać ok. 60 nowych sklepów w ciągu roku. Taka liczba jest pewnym wyznacznikiem, ale nie ograniczeniem. Polski rynek choć już dojrzały, jest wciąż bardzo atrakcyjny i widzimy przestrzeń dla dalszego rozwoju KiK. Sami klienci upewniają nas w tym przekonaniu, dopytując o kolejne otwarcia w sąsiednich miejscowościach. Naszą misją jest odpowiadać na te oczekiwania – w końcu KiK znaczy „klient jest królem – wyjaśnia dyrektor generalny KiK, Mariusz Kulik i dodaje: zdobyte doświadczenia po prostu przekuwamy na rzeczywistość.

Sieć sklepów KiK nie zdradza szczegółów dotyczących wszystkich 30 planowanych lokalizacji, ale wiadomo już, że będą one bardzo zróżnicowane. Wśród nich mają się znaleźć zarówno małe miejscowości, jak i większe miasta. Będą to miejsca, w których sklepu KiK jeszcze nie było, ale i te, w których funkcjonuje już kilka sklepów. Informacje o konkretnych adresach będą podawane na bieżąco.

KiK Textil to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 500 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch. Sklepy KiK oferują odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.