06.11.2019/10:40

Marka Biedronka wciąż najsilniejsza medialnie spośród sieci handlowych

Biedronka po raz siódmy okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”. Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży.

12. edycję badania Top Marka przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W badaniu wytypowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Sieć sklepów Biedronka po raz siódmy z rzędu została liderem w sektorze „Markety Spożywcze”. Siła marki, decydująca o miejscu w zestawieniu, w tegorocznym rankingu została określona na 1 784 244. Składają się na nią liczba publikacji, indeks sentymentu oraz wskaźnik dotarcia.

Popularnym tematem w analizowanym okresie było wdrażanie przez sieci innowacyjnych rozwiązań i wzmacnianie ich obecności w internecie. W przypadku Biedronki w przekazie medialnym sporo miejsca poświęcono wdrożeniu w sklepach możliwości płacenia BLIKiem.  Dużym zainteresowaniem mediów cieszył się też temat zmiany wynagrodzeń pracowników sieci.

Ranking Top Marka jest tworzony od 12 lat. Pokazuje on m.in. wizerunek poszczególnych marek w publikacjach prasowych, internetowych i mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.