18.06.2018/13:19

Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”

Wystartowała kampania wspierająca Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” producent zaplanował w telewizji, Internecie i prasie handlowej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ula1 05.08.2018

    Super, nawet nie wiedziałem ze są inne familijne Gofrowe. Profesjonalny spot. Dobrze zrobiony zgodnie ze sztuka. W sklepach tez tego nadstawiali - fajnie ze polska firma potrafi tak profesjonalnie działać.

  • Czarek 22.07.2018

    Fajna. Sporo o walorach produktu .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.