18.06.2018/13:19

Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”

Wystartowała kampania wspierająca Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” producent zaplanował w telewizji, Internecie i prasie handlowej.

Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię. Spoty będą wyświetlane do 19 sierpnia w zasięgowych stacjach telewizyjnych.

Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej. Ponadto od 1 lipca do 31 sierpnia marka Familijne będzie realizowała kampanię sponsoringową indywidualnie pakowanych wafelków Familijne 2GO.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przy rodzinnych i rozrywkowych programach telewizyjnych. Producentem Familijnych wafli gofrowych jest firma Colian.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ula1 05.08.2018

    Super, nawet nie wiedziałem ze są inne familijne Gofrowe. Profesjonalny spot. Dobrze zrobiony zgodnie ze sztuka. W sklepach tez tego nadstawiali - fajnie ze polska firma potrafi tak profesjonalnie działać.

  • Czarek 22.07.2018

    Fajna. Sporo o walorach produktu .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.