11.08.2016/15:55

Marka Kasztelan rusza z nową kampanią reklamową

Kampania wspiera linię piw niepasteryzowanych Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane.

Przekazem kampanii ma być podkreślenie, że piwo Kasztelan jest blisko natury i czerpie z jej zasobów, ponieważ powstaje z naturalnych składników. Zgodnie z hasłem przewodnim „Zanurz się w bogactwie natury!” spot pokazuje  sielską atmosferę letniego dnia i konsumentów cieszących się naturą. Po raz pierwszy w komunikacji marki wykorzystano motyw złudzenia, któremu ulega widz. Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, produkcją zajął się Dom Produkcyjny hihgnoon.pl / Błażej Baar, a reżyserem spotu jest Dariusz Zatorski.  Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.