22.08.2019/08:51

Marka produktu ma największe znaczenie w przypadku słodyczy

Aż 52 proc. konsumentów na świecie deklaruje, że marka produktu ma dla nich największe znaczenie w przypadku wyrobów z kategorii słodyczy - wynika z danych Nielsena opublikowanych w czwartkowej "Rzeczpospolitej".

Na kolejnych miejscach zestawienia uwzględniającego kategorie z branży FMCG (żywność, chemia gospodarcza i kosmetyki) znalazły się takie wyroby, jak chemia domowa (49 proc.), soki (47 proc.), szampony i odżywki (47 proc.) oraz przekąski słone (47 proc.).

Nieco inaczej wyglądają dane Nielsena odnoszące się tylko do konsumentów europejskich. Na Starym Kontynencie marka ma największe znaczenie również w przypadku słodyczy (50 proc. deklaracji), za to na kolejnych miejscach uplasowały się kategorie nabiału (47 proc.), alkoholu (47 proc.), chemii domowej (47 proc.) i kosmetyków (46 proc.).

Jak czytamy w dzienniku, Europejczycy mniej chętnie niż wynosi średnia światowa sięgają po nowe produkty. Sięgać po nowe produkty lubi 33 proc. Europejczyków, za to 42 proc. badanych z całego świata.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.