07.12.2018/09:31

Marka Tork ma już 50 lat

Już od 1968 roku marka Tork, dostawca profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny m.in. w restauracjach biurach czy szkołach, funkcjonuje na rynku. Była to dobra okazja do podsumowania tego czasu, a także działalności w kończącym się roku.

– W historii marki Tork jest mnóstwo wydarzeń, które okazały się kluczowe dla rozwoju branży higienicznej - mówił Wojciech Nizio, regional brand activation manager w firmie Essity, właścicielu marki Tork. – Sztab specjalistów nieustannie opracowuje nowe rozwiązania ułatwiające utrzymanie higieny. 50-letnie doświadczenie pozwala
z optymizmem patrzeć w przyszłość planując nadal odgrywać tak istotną rolę w rozwoju branży higienicznej dla biznesu – podkreślił

Jak przekonuje zarząd firmy, wiedza ekspercka, funkcjonalne produkty i polityka zrównoważonego rozwoju pozwoliła marce Tork stać się jednym z liderów rynku. Świadczy o tym chociażby zastosowanie wielu innowacji, takich jak sprzątanie oparte na danych, nowe rozwiązania w zakresie suszenia rąk czy pierwsza na świecie usługa recyklingu ręczników papierowych.

Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach.

Firma Essity to jeden ze światowych liderów branży higienicznej i ochrony zdrowia. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod światowymi markami TENA, Tork oraz innymi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.