01.12.2020/16:51

Market Plus – GK Specjał wprowadza nowy koncept handlowy we franczyzie i poszerza ofertę asortymentową

Udoskonalona wizualizacja zewnętrzna, nowa aranżacja sali sprzedaży oraz centralny system zarządzania asortymentem – to wyróżniki nowego, wspólnego konceptu poszczególnych sieci należących do Grupy Kapitałowej Specjał. Hurtownik chce rozwijać markę Market Plus w większych placówkach. Detaliści mają zyskać na rentowności biznesu.

Przypomnijmy, że o planach stworzenia konceptu Market Plus przez GK Specjał pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi, już w lutym 2020 r.

Market Plus jest, jak podkreśla Specjał, uszytą na miarę potrzeb rynku propozycją franczyzową skierowaną dla sklepu o powierzchni sprzedaży minimum 100 mkw. Powstała by spełnić wymagania najbardziej wymagających klientów. Dzięki niemu grupa chce powalczyć o klientów na lokalnym rynku wykorzystując wiedzę i najlepsze rozwiązania wypracowane w  sieciach detalicznych Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. Firma podkreśla, że format dedykowany jest wyselekcjonowanym sklepom, które spełniają najwyższe kryteria rozwojowe, dzięki którym można zapewnić  klientom najwyższy standard obsługi oraz szeroką ofertę asortymentową.

Pierwsze placówki pod nowymi szyldami już funkcjonują i dołączają do nich kolejne. W miejscowości Wysokie na Lubelszczyźnie powstał już kolejny franczyzowy Premium Market Plus, który wcześniej przeszedł metamorfozę. Powiększono strefę sprzedaży, zmieniono wizualizację wewnętrzną, poszerzono ofertę asortymentową, a także wdrożony nowy system IT. Zmieniło się również otoczenie sklepu. Aktualnie prowadzone są prace przy nowych obiektach, z którymi zostały podpisane nowe umowy franczyzowe.

 

 

Market Plus (GK Specjał)

Co wyróżnia Market Plus od reszty franczyz GK Specjał?  Firma przekonuje, że to przede wszystkim udoskonalona wizualizacja zewnętrzna, nowa aranżacja sali sprzedaży oraz centralny system zarządzania asortymentem. Połączenie sił wszystkich sieci oraz doświadczenie własnej sieci sklepów pozwoliło również pogłębić działania marketingowe. W sklepach zmieniany jest układ sali sprzedaży, a kategorie produktowe zosta­ły ułożone na półkach w oparciu o przygotowane wcześniej planogramy.

Jak zaznacza Specjał, franczyzy Nasz Sklep, Livo, Rabat Detal liczą prawie ponad 10 tys sklepów. Market Plus ma pozwalać na osiągnięcie realnych wzrostów o 15-25 proc.  sprzedaży i zmaksymalizowanie rentowności biznesu o 1-3 pro.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • jojo 02.12.2020

    Tokarz by tego nie wymyślił. Co się stało. Jakieś zmiany.Jakaś nie przespana noc.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także