30.01.2022/16:10
Marketplace Decathlonu pozyskał już 150 sprzedawców. Sieć zdradza plany dalszego rozwoju konceptu
Ponad 60 tys. zamówień obsłużył do tej pory marketplace sieci Decathlon, działający w Polsce od czerwca 2021 r. - ujawniła firma. Plany sieci zakładają m.in. poszerzenie oferty sprzedawanych w ten sposób towarów o produkty typu "2ndLife".
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
6