Platformy zakupowe
Czy Pyszne.pl rzuca wyzwanie Too Good To Go? Współpraca z Wedlem w walce z marnowaniem żywności 29.09.2025 / 15:46
Pyszne.pl stawia na sztuczną inteligencję. Wprowadza asystenta AI, który ma stać się osobistym doradcą kulinarnym i restauracyjnym. 29.09.2025 / 09:09
OnBuy rusza na podbój Polski. Brytyjski marketplace chce walczyć z Allegro o portfele polskich konsumentów 23.09.2025 / 17:30
Notino chwali się wzrostami. Polska to nadal najważniejszy rynek dla kosmetycznego gracza 23.09.2025 / 14:59
Zaopatrzenie biura w 2025 roku. Jak zmieniają się zwyczaje zakupowe firm? 22.09.2025 / 12:06
KakoBuy podbija rynek! Zakupy z Chin na jednej platformie? 22.09.2025 / 08:37
JD.com przejmuje sieci MediaMarkt i Saturn. Co oznacza transakcja dla Polski i Europy? 21.09.2025 / 18:00
Agent AI pomoże zrobić zakupy? Oto, czego oczekują konsumenci 18.09.2025 / 16:11
Łukasz Stępniak
Prezes Castoramy zdradza, jak chce pokonać Allegro na rynku DIY [WYWIAD]
Sklepy Eurocashu podbiją rynek gastro. Żabka powinna zacząć oglądać się za siebie?
30 mld zł inwestycji na 30 lat Biedronki. Szef Jeronimo Martins: To Polska uczyniła Biedronkę wielką
Dino – lokalny bohater czy killer małych sklepów? Komu naprawdę odbiera klientów?
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o planach ekspansji