16.06.2021/12:49

Marki własne europejskich sieci zmniejszają lukę cenową wobec marek własnych dyskontów [ANALIZA]

Na przestrzeni pięciu lat luka cenowa pomiędzy markami własnymi z oferty europejskich hipermarketów i supermarketów a markami własnymi sieci Lidl i Aldi uległa znacznemu zmniejszeniu. Wielcy detaliści starają się naśladować dyskonterów w ich strategiach cenowych – to wyniki badania IPLC.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także