28.03.2017/15:38

Marki własne: Niska jakość za niską cenę? To już się nie broni

Strategie sieci handlowych dotyczące marek własnych powoli się zmieniają, czego potwierdzeniem jest coraz śmielsze wprowadzanie ich w kategoriach niespożywczych. Zdaniem ekspertów inwestycja w private labels nie zawsze ma sens.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • podejrzliwy konsument 29.03.2017

    Nie kupuję towarów z zwartością oleju palmowego, aspartamu i syropu glukozowo-fruktozowego. Jeśli dyskonty, supermarkety i hipermarkety usuną je z towarów sprzedawanych pod markami własnymi, wtedy rozważę ich zakup. Póki co, czytam drobiazgowo wszystkie składy. Jeśli towar zawiera cokolwiek z wymienionych składników, wraca na półkę.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.