24.02.2017/09:48

Marki własne w Lidlu: ponad 100 brandów i 1200 produktów

Portfolio marek własnych w Lidlu obejmuje obecnie ponad 100 brandów, w tym przeszło 1200 różnych produktów z kategorii: spożywczej, kosmetycznej, chemii gospodarczej i tekstylnej.

– Najważniejsze marki to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu, a także gama ponad 100 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien oraz tekstylia Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts – mówi Sonia Karman z Lidl Polska.

Pytana przez naszą redakcję o rozwój marek własnych, wyjaśnia, że postępuje on w każdej kategorii. – Przykładem jest tu marka kosmetyków Cien, którą regularnie rozszerzamy o nowe artykuły. W ostatnim czasie znacznie powiększyliśmy też ofertę produktów związanych ze świadomym odżywianiem. W stałej sprzedaży znajdują się artykuły z linii BIO, m.in. olej kokosowy, olej lniany, oliwa z oliwek, musli, jogurty, chleb oraz szeroka gama ekologicznych owoców i warzyw. Odpowiedź na potrzeby klientów stanowią takie artykuły jak mleko Pilos niezawierające laktozy, napój ryżowy czy napój sojowy. Nowością w Lidlu są także hummus (marka Pomysł na każdy dzień) i tofu (marka Toppo) – stwierdza przedstawicielka Lidla.

Lidl rozwija również własne brandy z segmentu premium. – Na uwagę zasługuje marka Deluxe, którą wprowadzamy akcyjnie np. przed Świętami Bożego Narodzenia czy przed Wielkanocą. Pod tą marką kupić można m.in. wysokiej jakości sery, wędliny, owoce morza czy desery. W ofercie posiadamy także mięso wolno gotowane marki Rzeźnik, wysokiej jakości kawy pod marką Bellarom – w tym kawę BIO – wyjaśnia Sonia Karman.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.