04.02.2019/14:37

Marta Marczak, dyrektor PwC prelegentką IV Kongresu Mięsnego 2019

Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC jest ekspertką od badań zmieniających się zjawisk kulturowych oraz potrzeb konsumentów. Od wielu lat wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Na IV Kongresie Mięsnym 2019, który odbędzie się 28 lutego w Warszawie, będzie mówić o nowych możliwościach budowania marek w kategorii produktów mięsnych.

Marta Marczak weźmie udział w debacie „Od pola do stołu”, w trakcie której uczestnicy będą dyskutować m.in. o znaczeniu dobrych relacji w ramach całego łańcucha żywnościowego, tego jak zmiany w stylu życia Polaków wpływają na kształt rynku, oraz o kreowaniu wartości dla konsumentów mięsa i wędlin. Dyrektor w zespole strategii marki PwC poprowadzi także pogłębioną prezentację „Mięso w Sieci, czyli nowe możliwości budowania marek w kategorii”.

Kongres Mięsny 2019 to największe tego typu wydarzenie w Polsce, kierowane do branży mięsnej, oraz przedstawicieli świata handlu - osób zarządzających, dyrektorów handlowych, dyrektorów zakupów, dyrektorów marketingu, category managerów i managerów ds. private labels. Agenda Kongresu Mięsnego obfituje w najbardziej aktualne tematy z punktu widzenia zainteresowanych trendami i kierunkami rozwoju rynku mięsa i wędlin.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES MIĘSNY 2019!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.