22.10.2020 / 16:44
StoryEditor

Mazurska Manufaktura Alkoholi chce zamknąć ten rok z zyskiem na poziomie 2 mln zł

Mazurska Manufaktura Alkoholi wypracowała w ostatnim kwartale kolejne wzrosty (fot. mat. pras.)
Mazurska Manufaktura Alkoholi (MMA), specjalizująca się w produkcji kraftowych alkoholi wysokoprocentowych, wypracowała w ostatnim kwartale przychody netto ze sprzedaży na poziomie 7,3 mln zł oraz zanotowała zysk netto na poziomie 1,9 mln zł. Z końcem tego roku planowane jest przygotowanie debiutu spółki na rynku NewConnect, a w najbliższych tygodniach wystartuje emisja akcji serii E, której warunki będą zaprezentowane na platformie Crowdconnect.

Spółka Mazurska Manufaktura Alkoholi wypracowała w ostatnim kwartale kolejne wzrosty. Nie można porównać, jak zmieniły się wyniki finansowe firmy r/r, ponieważ spółka rozpoczęła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 10:00
StoryEditor
Retail media w handlu detalicznym muszą stać się markami B2B

W świecie, w którym działa już ponad 200 sieci retail media (RMN), zarówno nowi gracze, jak i ci już obecni na rynku, muszą przemyśleć swoje podejście do marketingu. Wielu z nich wciąż nie zdaje sobie sprawy, że działają dziś w biznesie marketingu B2B, a nie tylko w sprzedaży powierzchni reklamowej.

Jak zauważył Andrew Lipsman w swoim newsletterze Media, Ads + Commerce zatytułowanym The RMN B2B Marketing Playbook, "wielu przedstawicieli sieci RMN dopiero uczy się, jak pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 13:46
StoryEditor
"Ukryte Biedronki" i Glovo rozbili bank. Projekt gigantów zwiększył obroty 6-krotnie
Dark store BIEK (fot. Łs)

BIEK to wspólna usługa usługa szybkich dostaw Biedronki i Glovo. Projet działa już w 11 miastach, a za chwilę wkroczy do Rzeszowa. Twórcy usługi chcą postawić na rozwój w mniejszych miastach i to tam otwierać tzw. ukryte Biedronki. Gdzie powstaną nowe “ukryte Biedronki”?

BIEK, wspólny projekt Biedronki i Glovo, zwiększył sprzedaż sześciokrotnie

Platforma szybkich dostaw oferuje dostęp do 2 tys. produktów sieci – od świeżych owoców i warzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 04:51