22.12.2016 / 12:28
StoryEditor

McCormick nie żałuje, że kupił Kamis. Pięć lat po historycznej transakcji

Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
McCormick, właściciel Kamisu, kontroluje około 20 proc. wartego 10 mld dol. światowego rynku przypraw i ziół. Na zdj. zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
McCormick, właściciel Kamisu, kontroluje około 20 proc. wartego 10 mld dol. światowego rynku przypraw i ziół. Na zdj. zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
McCormick, właściciel Kamisu, kontroluje około 20 proc. wartego 10 mld dol. światowego rynku przypraw i ziół. Na zdj. zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Polski oddział McCormick zatrudnia ponad 900 osób. Firma jest u nas liderem w wartości sprzedaży na rynku przypraw oferowanych pod markami Kamis i Galeo. Na zdjęciu zakład w Stefanowie (fot. McCormick Polska)
Dla McCormicka, światowego producenta przypraw, przejęcie znanej polskiej marki było przepustką na rynki Europy Wschodniej i Środkowej. Już 40 proc. produkcji zakładu w Stefanowie trafia na eksport. Dzięki strategii Amerykanów Kamis rośnie także na krajowym podwórku.

Gdy w 2011 roku amerykański McCormick zgodził się zapłacić blisko 830 mln zł właścicielowi Kamisu Robertowi Kamińskiemu, eksperci byli sceptyczni, czy czołowa polska ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 09:44
StoryEditor
Unilever utrzymuje tempo wzrostu. Spółka potwierdza plany wydzielenia segmentu lodów
Logo Unilever (fot. Shutterstock)

Wyniki finansowe koncernu Unilever za trzeci kwartał 2025 roku pokazują stabilny rozwój i potwierdzają roczne prognozy. Firma odnotowała wzrost sprzedaży bazowej, poprawę wyników w rynkach rozwiniętych oraz powrót do wzrostu na rynkach wschodzących. Jakie czynniki wpłynęły na te rezultaty i co oznacza zapowiadane wydzielenie segmentu lodów?

Unilever ogłosił, że w trzecim kwartale 2025 roku sprzedaż bazowa wzrosła o 3,9 proc., z czego 1,5 proc. pochodziło z wolumenu, a 2,4 proc. z cen. Sprzedaż bazowa po wyłączeniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 12:15
StoryEditor
Wielka inwestycja Auchan w Polsce na ukończeniu. Wiemy, kiedy zostanie otwarta
Auchan rozwinie sprzedaż internetową żywności w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Auchan kończy przygotowania do uruchomienia autonomicznego magazynu k. Warszawy. Obiekt ten, naszpikowany nowoczesnymi technologiami Ocado, ma napędzić rozwój sprzedaży internetowej żywności. Auchan wysyła w ten sposób sygnał, że chce być liderem rynku e-grocery w Polsce.

Jak poinformował Jan Starzyk, członek zarządu i dyrektor finansowy Auchan Polska, nowy magazyn ulokowany w okolicy Warszawy wystartować ma pod koniec listopada. - Liczymy na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. październik 2025 03:20