20.01.2020/20:09

McDonald's wprowadził do oferty luksusowy... koszyk piknikowy z ratanu. Kosztował jak ze złota

Sieć restauracji McDonald's wprowadziła do oferty na platformie sprzedażowej Tmall specjalnie zaprojektowany … koszyk piknikowy w limitowanej edycji. Zaprojektował go znany chiński projektant Alexander Wang. Produkt dostępny był podczas cyklicznej wyprzedaży Tmall Super Brand Day.

Ratanowy koszyk jest ukłonem w stronę klientów korzystających w restauracjach McDonald's z oferty na wynos i został specjalnie zaprojektowany z myślą o menu sieci. Swobodnie pomieści dwa napoje oraz zestaw Golden Bucket – to nowa propozycja w menu firmy, oferowana w kubełku, który także zaprojektował Wang.

Jak to bywa z designerskimi przedmiotami w limitowanej edycji, koszyk nie jest tani – aby wejść w jego posiadanie, trzeba było wysupłać aż 5.888 RMB (842 dolary amerykańskie). Jak jednak zapewnia McDonald's, wszystkie 300 egzemplarzy rozeszło się w kilka sekund od rozpoczęcia sprzedaży.

Mniej zamożnym – czy mającym mniej szczęścia – konsumentom sieć zaoferowała dedykowane torby na lunch ze skóropodobnej tkaniny, w cenie 14 dolarów. W tym wypadku także trzeba było mieć refleks, by wejść w posiadanie jednej z nich – 30 tys. toreb sprzedało się w 10 minut.

Produkty sprzedawane były we flagowym sklepie internetowym McDonald's, funkcjonującym w ramach projektu Alibaby, zwanego Tmall Luxury Pavilion. W ramach tego konceptu największe marki świata uruchamiają swoje „flagowe” witryny internetowe – na osobnej platformie sprzedażowej, technologicznie zintegrowanej z Tmall, ale z elegancką grafiką i dodatkowymi funkcjonalnościami. Niedawno taki sklep uruchomił producent dóbr luksusowych Cartier.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.